loading

הקלד שם של תוכנה או משחק

מגמות בעולם הגיימינג 2021

עולם הגיימינג ב 2021


מגמות גייימינג בישראל ובעולם, דברים מעניינים קורים ממש עכשיו.


עולם הגיימינג הולך וגדל, הגיימרים שבנינו ישימו לב לשינוי האקספוננצילי שבקרב המשחקים.

כיום כמעט בכל תחומי הגיימינג הפרסים על התחרויות הם בשווי של מיליוני דולרים וזה מראה לנו את העלייה הרבה שיש בתחום הגיימינג במיוחד בעידן שבו אנו נמצאים, עידן הקורונה שבו השימוש במשחקי הגיימינג שילש את עצמו.

כלכלת הגיימינג בעיצומה והוא אחד הענפים הכי רווחים שיש היום בשוק, פי שלושה מתעשיית הקולנוע ופי ארבעה מתעשיית המוסיקה, הגיימינג בשיאו.

בפן הטכנולוגי יש שיפורים עצומים בין אם זאת כניסת הרשת החדשה 5G לבין אם זה כניסתם של המערכות החדשות AR מציאות רבודה, ו VR מציאות מדומה, ה VR מעניק למשתמש חוויה יוצאת דופן תוך שימוש במשקפים ייחודיות המעניקה למשתמש חוויה מגוף ראשון בתוך המשחק עצמו וגורמת לחוויית המשחק להיות הכי מציאותית שאפשר.

עולם הגיימינג רק מתפתח וממשיך להתפתח והוא מפתיע אותנו כל פעם מחדש עם פיצ’רים חדשים שגורמים לנו להתפעל ממנו.

למעלה מ2.3 מיליארד אנשים ברחבי העולם עושים שימוש קבוע בעולם הגיימינג שזה נתון פסיכי, וזאת מכיוון שעולם הגיימינג כה רחב, ובעל אפשרויות משחק כה רבות ומגוונות, בין אם זה משחקי הספורט השונים, למשחקי חשיבה, למרוצי מכוניות עם הגה וגז, למשחקי יריות, עולם הגיימינג נמצא בתנופה אדירה וכמו שזה נראה כרגע זה רק הולך וגדל.

בנוסף אחד הדברים שיותר מקדמים את עולם הגיימינג זה הסטרימינג, אופציית הצילום של הגיימרים בעת המשחק עצמו מעלה משמעותית את השימוש בגיימינג ומוסיפה היבט תחרותי נוסף שלא היה קיים בעבר, קיום ילדים בני 15, שמשחקים מאוד טוב במשחק מסוים יכולים להפוך את המשחק שלהם לעבודה לכל דבר ועבודה רווחית מאוד.

לסיכום, עולם הגיימינג צופן לנו עתיד קרוב מסקרן ומטריף שהולך להפתיע אותנו עם עוד פיצ’רים חדשים ועוד טכנולוגיות חדשות שרק יעצימו לנו את חווית השימוש, במיוחד עם כניסת הקונסולה החדשה של חברת פלייסטיישן ששברה כל שיא אפשרי ברכישת קונסולות משחקים, אז הישארו מעודכנים וצפו להפתעות כי עולם הגיימינג נמצא בתקופה הטובה ביותר שלו מזה שנים.

 

-> משחקים למחשב

-> משחקים ל XBOX

-> אביזרי גיימינג – יש לנו מגוון רחב במחירים מעולים!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X