loading

הקלד שם של תוכנה או משחק

חמשת המשחקים הכי טובים של 2021

5 המשחקים הטובים ביותר 2021


עולם הגיימינג נמצא בעלייה אקספוננציליות ומסחררת, עם למעלה מ 2.5 מיליארד משתמשים פעילים, עולם הגיימינג צובר תאוצה וכאן נסכם לכם את חמשת המשחקים הכי טובים של 2021.

 

מקום 1:

Fortnite

איך אפשר שלא להתחיל בלי ה-משחק פורטנייט, גם אם אתם לא חובבי המשחק, בוודאות שמעתם עליו. פורטנייט כאמור הוא משחק יריות, לא אלים במיוחד, והוא משחק אנימציה מה שנותן פאן מעניין למשחק ומשדרג את חווית המשתמש שלו לחובבי האנימציות הרבים. המשחק עצמו הינה דורש מערכת הפעלה של גיימרים וכל מחשב ממוצע יכול להריץ אותו בקלות יתרה, ראו לדוגמה את השחקן Ninja שנחשב להכי טוב בתחום.

 

מקום 2:

 League of legends

נחשב למשחק מקצועי ופופולארי מאוד בישראל עם אליפויות משנת 2012,  LOLנחשב למשחק אסטרטגיה. אחת הדברים במשחק הוא שהוא מזמן לא רק משחק מחשב, אלא יש עליו סדרות, שירים, ואפילו קומיקס.

 

מקום 3:

Minecraft

למעלה מ40 מיליון משתמשים יש למיינקראפט בכל חודש, נתון הזוי. מהצד מיינקראפט נראה כמו עוד משחק שרק בונים בו קוביות ואין בו טיפת מחשבה אך ההפך הוא הנכון מיינקראפט הוא משחק מאוד מגוון, והוא מאפשר ליצור אינספור עולמות ודברים ייחודים במחשבה אדירה. חשוב שנקפיד על בחירת עכבר מותאם לכף היד שכן זהו משחק שדורש הרבה לחיצות.

 

מקום 4:

Counter-Strike: Go

קאונטר סטרייק כאמור הוא משחק היריות הפופולארי ביותר שקיים והוא משתמש בחוויות משתמש יוצאת דופן של גוף ראשון FPS , קאונטר סטרייק אמנם אינו מציג את הגרפיקה המושלמת, אך הוא מציג חווית משתמש קלה, נעימה ריאליסטית וקלה לתפקוד. בנוסף הוא גם נוח להורדה דרך תוכנת Steam המוכרת לכולנו.

 

מקום 5:

DOTA 2

ואיך אפשר בלי ענק משחקי האסטרטגיה בענייניו, דוטא, המשחק רב השנים שומר על החמישייה הראשונה באדיקות רבה, למרות שהקהילה שלו לא ענקית כמו LOL הוא מספק חווית משחק פשוט אדירה וממכרת, הוא סוחף את המשתמש לריגוש בכל משחק ומשחק, ומציג יכולות פרט וקבוצה ברמה הגבוהה ביותר, דוטא הוא משחק רב שנים, ודוטא 2 עשה את הקפיצה למגרש של הגדולים באמת עם איכות פשוט בלתי נתפסת שמצריכה מעבדים חזקים עבורו, ועבור חווית משתמש מקסימלית, שווה כל אגורה!.

-> משחקים למחשב

-> משחקים ל XBOX

-> אביזרי גיימינג – יש לנו מגוון רחב במחירים מעולים!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X